Kuka ja mitä?

...

Hei, olen Sari Eskola ja olen valmistunut Koulutetuksi hierojaksi 2016 ja 2021 valmistuin Oulun Akukoulusta 3,5 vuoden opinnoista akupunktiohoitajaksi.

Hoitohuoneeni sijaitsee kotonani Kiimingissä, n. 20 km Oulusta Kuusamon suuntaan.

Suoritin opintoni OAKK:n Hierojaklinikalla  valmistuen Hierojan ammattitutkintoon sekä suorittaen lisäksi Erikoisammattitutkinnon osion kivunhoidosta.

Työssäni suosin rauhallista, asiakaslähtöistä ja perusteellista hoitoa.  Halutessanne hoitokertaan voidaan ottaa mukaan erilaisia venytystekniikoita tai kinesio- ja lymfateippauksia, nämä kuuluvat hieronnan hintaan.

Tarjoan klassista suomalaista hierontaa, Perinteisen kiinalaisen lääketieteen hoitoja sekä HOT STONE - Kuumakivihierontaa ja purentalihaskäsittelyä. Halutessasi voimme räätälöidä juuri Sinulle omanlaisen kokonaisuuden palveluistamme, yhdistellen eri hoitomenetelmiä.

Tullessasi ensi kertaa pyydän Sinua täyttämään esitietolomakkeen ja teen lyhyen tutkimuksen ennen hieronnan alkua.

Maksutapoina toimii käteinen, korttimaksu, ePassi Hyvinvointi/Liikunta, Smartum Hieronta/Sportti ja Mobilepay. Meiltä saa myös sarja- ja lahjakortit!

p.s Asunnossamme asustaa koiria.

Sydämellisesti tervetuloa!

Terveisin, Sari

Taikakäsi 2017 | Kaikki oikeudet pidätetään
Luotu Webnodella